💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#کلیشه_شماره_6

کلیشه 6

#سری_داستان_های_ریدرا_پارت_1

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....یه فیک رو تا پارت یکی مونده به آخر دنبال میکنیم ولی نویسنده یدفعه نصفه ولش میکنه!(آخه خدایا دقیقا چجوری شانس رو قسمت کردیT-T)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....با ذوق و شوق یه نظر توماری مینویسیم تا به نویسنده انرژی بدیم و منتظر میمونیم آپ کنه ولی روز آپ یدفعه میگه فیک یه ماه تاخیر میخوره=)))

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....یه فیک انقدر دیر آپ میشه که فیکا رو با هم قاطی میکنیم و نمیفهمیم اصلا کی به کی بوده!تهشم فیک رو دوباره از اول میخونیم و دوباره میره برای چند ماه بعد و دوباره از اول میخونیم و دوباره....(این داستان ادامه دارد....)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....وقتی نت کم داریم به سرعت تمام فایل رو دانلود میکنیم و سریع آف میشیم ولی فایل رو که باز میکنی میبینی میگه رمز میخواد!(خدا سر گرگ بیابون نیاره!!)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....نویسنده کمتر از 500 کلمه آپ کرده و ازت انتظار نظر 600 صفحه ای داره!(خو عزیز من حداقل 500 کلمه آپ میکردی من بدونم این از ماشین پیاده شد بره اونور خیابون یا نه!)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....هر موقع نت داریم پارت نیست و هر موقع پارت هست نت نداریم!(اصل تعادله میدونم...)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....یه نظر مینویسیم ولی همون موقع که میفرستیمش یه بمب اتمی تو مخابرات میخوره و نت قطع میشه و فقط نظر طولانی ماس که ثبت نمیشه!

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....موقعی که نویسنده ایده نمیخواد هزارتا سناریو برای پارت بعد به ذهنت میرسه ولی وقتی نویسنده ایده میخواد و رایتر بلاک شده،از نویسنده بدتر رایتر بلاک میشیم....

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....هر نقدی کنیم به چشم هیتر بهمون نگاه میکنن!(یکم انتقاد پذیر باشین دوستان)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....بعضی وقتا شدیدا میخوایم نظر بدیم ولی نمیدونیم چی بگیم.....(ذهنم هنگه رایتر گومن ناسای)

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....مامان باباهمون تو قطب شمالم باشن،میرسی به صفحه اسمات بالا سرت پیداشون میشه!(مورد داشتیم که مامان بابام رو نمیدونستم کجان صفحه اسمات وا کردم پیداشون شد.امتحان کنین جواب میده=)))

ما ریدرا یه بدبختی داریم که.....ریدریم!!یعنی چیزه ما بدبخت نیستیما!!بدبختی ماعه=)))

توجه!!

این کلیشه صرفاً جهت فان می باشد به کسی برنخوره همیشه همه جور آدم هست:)

 

پ.ن:از تجربه های ریدر بودنتون بگین تا ستی نیومده

اولا که سلام.. من تازه سایتتو پیدا کردم خیلی گوگولیه :))

 

دوما که.. میدونم نقطه مقابل این پسته ولی ما نویسنده هام یه بدبختی هایی داریم که نگو.. مثلا دقیقا نقطه مقابل آخری برا ما هم صدق میکنه

 

ننم اگه رفته باشه اون سر شهر خرید، دقیقا همون لحظه ای که من دارم قسمتای قشنگ قشنگ اسماتو مینویسم درو وا میکنه میاد بالا سرم :)) قشنگ آدم سکته میکنه تا بزنه صفحه رو روی یه چی دیگه!!

 

 

 

ولی این باحال بود بازم از اینا بذار پلیز (^-^) 3>

سلام به تازه وارد جمع خوش اومدی:)خوشحالم دوسش داری^^
آره من خودم رایترم میدونم چی میگی خیلی بدبختی دارهT-T
البته من دیگه الان تجربه دارم همیشه یه پی دی افی چیزی پشت صفحه هست که سریع بزنم رو اون:)))))

من خودم دارم چندتا از کارام رو بیشتر بیشتر می نویسم که تا قبل از امتحان های خرداد تمومشون کنم سر همین یکم سرم شلوغه ولی سعیم رو میکنم فعالیتم تو این وب رو بیشتر کنم*^*

 وای خودمم.. همین الان که اینجا دارم کامنت میدم هم زیرش یه پی دی اف زیست بازه ://

تازه خونوادمم کلی خوشحالن که چه دختر درس خونی دارن ://

ولی باید جمع کنم دیگه برای امتحانا خرداد قراره دهنم سرویس شه #هق

 

ای جان به این میگن نویسنده حرفه ای که به فکر کارشه :)

موفق باشی لاولی (T^T) 3>

جرررررر تو چقدر منی.
آره واقعا منم سر همین چندتا از کارام رو متوقف کردم...
هق مرسیT-T
همچنین!!همگی موفق باشیم!!
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan