💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#فنفیکشن_توییت_شماره_1

فنفیکشن توییت⏪1

🔲فنفیکشن: کاک بلاک 🔳نویسنده: starandmoon

💠توییت: ساک زدن؟!

تمین:تو حاضری برای لوکاس ساک بزنی؟

مارک:معلومه....

لوکاس:*لباش به حالت لبخند باز میشه*

مارک:....من ختی حاضرم براش بانک هم بزنم

لوکاس:

تمین:من منظورم یه چیز دیگه بود....

تمین:ولی هلاک عمق احساساتت شدم

 

~~~~~~~~~~~~~~~

این فیک خودمه خواستید بخونید تو سایتم هست😂

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۵۷ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر جرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

😂😂😂😂😂😂😁😁😁
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۱۹ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

ستیییی اجازه دارم برش دارم؟

اگه با ذکر منبعه آره^-^
يكشنبه ۲۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۷:۱۰ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

حیح🌹

پس اوکیه*^*

عاشق اینجاشم خخخخخخ😂😂😂

منم.

این بخش ساک زدن کجا بود من ندیدم 😐❔❔❔

یه گوشه از فیک
خودم یادم نمیاد دیگه اون وسطا روز تولد بود
سه شنبه ۱۵ شهریور ۰۱ , ۰۰:۰۹ پگاهی که یادش میره چندتا گروه استن میکنه

واییییییییی🤣🤣🤣🤣

بدجوری خورد تو ذوق لوکاس بچمم🤣🤣🤣

اره واقعا
عاشق اسمت شدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan