💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#فان_توییت_شماره_1

توییت فان:1

مرتب کردن اتاق:')

چانیول:دیشب خواب دیدم دارم اتاقمو مرتب میکنم

سوهو:پس چرا نمیری مرتبش کنی؟

چانیول:برا چی باید دوباره انجامش بدم؟

سوهو:

 

~~~~~~~~~~~~~~~

منم میخوام خوابشو ببینم که مرتب نکنم:(

 

 

 

يكشنبه ۵ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۱۸ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

******** *** ** ****** ********
******
**********
****** **** ****
******** ****** *******
*****

*********** * *** **** ***** ***** *****

* ***** 
* ******
* ***** 
* ********
************

 

خودم نوشتم هدیه میکنم بهت بل

منبعشم میزنی بل😂🌹

چشم 😂💔
فقط تانی بی زحمت چیزارو تو بخش ارسالی بفرست باشه؟؟
يكشنبه ۵ ارديبهشت ۰۰ , ۰۸:۴۷ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

هققققق چرا من خواب نمیبینم؟دیشب خواب می‌دیدم یه دایناسور تو شهرمون کنسرت گذاشته ‌💔😐😐💔😐💔😐😹😹😹

منم خیلی خیلی کم خواب میبینم نصفشم چرت و پرته😂💔
دایناسور تو شهرتون کنسرت گذاشته؟😐😂
واو
من خواب میبینم سوار اردک پلاستیکی شدم😐💔

😂😂چه قدر من بودم

😂😂😂💙
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۳۹ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

😔😂😂😂

اره رپ میخوند😂😂😂💪🏼💪🏼 

جوجو*-*

من رپ دوست
بهش بگو شهر ما هم بیاد😂😂💔
هعی یادم نیار...
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۵۸ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

یارو بهم امضا نداد شکست عشقی خوردم ⁦ಥ‿ಥ⁩💔 

هق چیکار میکرد جوجو؟*-*

ولش کن امضاهای مهمتری هستن که میشه گرفتಥ‿ಥ
فقط سوارش بودم کار خاصی نمیکرد😂😂😂😂💔
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۱۵ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

باشه ⁦ಥ_ಥ⁩💪🏼 

هق چه کیوت*-*

تو میتونی:')
اون پست تو سایتت خیلی خوب بود😂😂
خوابای منم مثل توعه
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۰۰ , ۱۳:۴۳ ☉-☉لیلین خرسیِ خسته☉-☉ (سکینه خرسیِ ترانه و بقیه*-*)

مرسی *-* یوتو 

هق مرسی 😂😂😂 

نمی‌دونم از کجا میان دقیقا😂

خواهش😂😂😂
هر وقت فهمیدی به منم بگو:)😂😂😂
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۹ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

عه باشه اصن حواسم به بخش ارسالی نبود🙂💔

 

آفرین^-^

حقا که چانی خودمی 

😂😐😂😐😂😐😂😐😂😮

:/ 

حقا😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan