💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#دیالوگ_شماره_12

دیالوگ 12

_________________

.:" شاد بودن گناه نیست،شاد شدن از غمگین بودن بقیه آدماس که گناهه ":.

-------------------------------------

📍فن فیکشن: *این امکان نداره فصل 3:آهن پاره فسقلی*

📌نویسنده: ~starandmoon~

من ..... عاشققققققققهههههههههه این جمله شدم ..همون  روزکه اینو خوندم .. اینو به. چند نفر که حالشون. به نوبه ای سر یه قضایای مختلف بد بود گفتم...... یه جمله تو یه فیکشن. آنقدر تو زندگیه واقعی کارآمد داره که نمیتونی  تصورش کنی.... 

واسه همینه که. فیک هات حالم رو خوب می‌کنه...چون واقعیت هارو نشون میده و آدم  وادار می‌کنه. به همراه دیدن . یه رابطه ی کاملا عاشقانه و احساسی رومانتیک.. یکم حس همدردی رو درک کردن رو هم یاد بگیره.....

🌸🌸🌸🌼🌼🌼

 

چون فکری بود که خودمم داشتم و بارها و بارها از خودم پرسیده بودم و این دیالوگ،جوابی بود که خودم بهش رسیدم:)
اصلا اگه قرار باشه فقط عشق بقیه رو بنویسم که دیگه بیخیال نوشتن میشم یه چی مینویسم که قشنگ زندگی واقعی رو بر اساس ژانرهای مختلف نشون بده و خودمم از نوشتن لذت ببرم:)
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan