💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#دیالوگ_شماره_5

دیالوگ 5

#ارسالی

_________________

.:" میدونی اکثر آدمایی که لبه ی یه پرتگاه عمیق وایمیستن ترسشون از سقوط نیست؟اونا از این میترسن که ممکنه بپرن ":.

-------------------------------------

📍فن فیکشن: *سیرک خودکشی*

📌نویسنده: ~SAH.E~

ستی کاپل این فیکه چیه؟ 

کاپلاش چانبک هونهان کایسو کریسهو و شیوچنه:)

وای یه چیز دیگه مال فیک نیست الان اومد توذهنم به نظرم از اون جمله هاست که قندو تو دل ادم اب میکنه😂

خورد میکنم استخونای اونیو که حتی یه بارم بخواد لمست کنه:)))

دیالوگ خفنیه:)
ولی فکر کنم تو یه فیکی خوندمش....

وایییی نگووووو داداش نگوووو من همینطوری اومد تو ذهنم این  نگو که یه شکست عشقی بدی میخورم😂😂😂

خو ذهن بعضیا افکار مشترکی رو داره مثلا ممکنه این جمله رو یه نفر تو اسپانیا به ذهنش برسه مهم نیست که😂😂😂

اخ جونننننن بالاخره روحیات نویسندگیم به دردم خورد یه دیالوگ خفن نوشتم

مینگن تو ی فیک بوده😂😂😂

😂😂😂😂😂
از همین دیالوگ شروع کن خودت دست به قلم شو😂😂😂
والا منم از همینا شروع کردم...

مینویسم خیلیم مینویسم اتفاقا

بنویس کار خوبی میکنی*^*

عرررر خیلی خوب بود....  کسی از  استار اند مون من خبر داره🥺🥺🥺

آره
داره قهوه سبزش رو از آهن پاره فسقلی میخوره....
.

 جیااااااا😁😁🥺🥺🥺🤣🤣🤣 من اون موقعه ای فک کردم اینجا چند نفر دیگه هم هستن😁😁😁🤣🤣🤣🤣💔 هامهههههه مسخرم نکنیا ولی هر جا که ردی از تو بود رو زدم تا  پیدات کنم.....این بار دیه میدونم  یکم غیبت زد یقه. ادی سان رو بیگیرم....🗿🗿🗿✨

نه اوایل خودم تک بودم*خنده*
بیچاره ادی سان
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan