💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#کلیشه_شماره_2

کلیشه 2:بخش 1

#ارسالی

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....اون باتم کیوت که لباسای تاپ(اکثرا هودی)تا زیر باسنش میرسه و پوستش همیشه بی نهایت سفیده و بوی پور بچه میده هم.....میرینه:)

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....فرقی نداره داده باشه یا نه،دادنش غیر منتظره باشه یا از قبل بدونه،همیشه بدن باتم یدونه مو هم نداره❕

(اون وقت من وقتی به دنیا اومدم تو گوشمم مو داشتم:/💔)

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....من هر وقت مامان بابامو گم میکنم و جوابمو نمیدن....فقط یه صفحه اسمات وا میکنم....از کره مریخ هم برمیگردن تو اتاق.....😶

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....برای پیدا کردن فرد رویاهاتون کافیه یه کافه یا رستوران و یا اگه خیلی عجله دارین یه کافه رستوران باز کنین.به احتمال 90 درصد محل کارش رو به روی مغازتونه*-*

#برگرفته_از_فیک_ها

شاید باورش براتون سخت باشه اما.....میخوام یه فیک بنویسم که موقع فیلم دیدن تو فیکا به جای سریال مورد علاقشون راز بقا نشون بده😁

پ.ن:دوتا اولی رو ددی گفت من جاش دادم^-^

وای ستی سومی 😐

من بیچاره تا شروع میکنم به خوندن فیک یا دارم دنبال فیک میگردم بابام میاد حالا مامانم بیاد خیلی استرس نمیگیرم اما وقتی بابام میاد میترسم یوقت قالب تولید کنم 😐😓

هق
سومی بد دردیه لعنتی:'))))))
حالا برا من سر نوشتنش پیداشون میشه😂😂😂😂💔
سه شنبه ۷ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۵ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

شایدباورش براتون سخت باشه ولی اون باتم بدبخت مجبوره حتی تو تابستون هم هودی بپوشه فقط بخاطر این که کیوت بنظر بیاد

تانی اعظم بل😂

یاه یاه بله😂😂😂😂
این یاه یاه افتاده تو هنم:/

تکراری بود ولی دوسش داشتم😂

کلیشه ها تکرار هان دیگه😂😂😂😂

من قبلا یه فیک خوندم بکهیون توش حامی محیط زیست بود بعد با چان میشستن راز بقا نگاه میکردن 😃😃

واییی جرررررر😂😂😂😂ایده رایترش را دوست میدارم
اسمش چی بود؟

ای جاااااااااااااان😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂😂😁😁😁
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

من نمیخندم...نمیییخندم..نمیشه بمولا جرررر

ببین باتمه ممکنه یه بدبختی مث من باشه که از ترس لخت شدن غیرمنتظره هر دو روز یه بار پچمای سر تا پاشو بزنه ...هعییییی

***** بزنم یا زوده..

بخند راحت باش.
چه ترسی.....ولی ممکنه منم یکی رو میشناسم خیلی رو این چیزا حساسه ولی خب.....
خودم اگه نمیرفتم لیزر سالی یه بارم حال نداشتم....
بزن:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan