💕Welcome To TweeLand💕

به سرزمین توییت ها و دیالوگ ها خوش اومدین:)

#کلیشه_شماره_1

کلیشه 1:بخش 1

دقت کردین.....👀

دقت کردین اکثرا تو فیکا با ژانر خون آشامی تاپ خون آشامه؟؟O.O

چرا باتمارو خون آشام نمیکنن؟~_~

من باتم خون آشام بیشتر دوست دارم*-*💙

دقت کردین نصف معرفی های کای تو فیکاش حول "من جونگینم ولی تو میتونی کای صدام کنی" میچرخه؟

(وی خودش از این استفاده کرده ولی خو دیگه تکراری شده😂💔)

دقت کردین همیشه وقتی تاپ میخواد باتم رو ببوسه همیشه از یه جایی یه دیوار در میاد که تاپ باتم رو بهش بکوبه؟؟O_O

مورد داشتیم تو جنگل هم دیوار از زمین در اومده:/💔💔

دقت کردین خشن ترین و بی رحم ترین تاپ آسیا و اروپا و آمریکا و خلاصه پنج قاره هم باشه،بازم تو خواب چهره معصومانه ای داره؟😶❗❕

دقت کردین تو اکثر فیکا اون خلافکار پشت همه چی که هیچ کی هویتشو نمیدونه و هر چی دردسر هست از زیر زیر سر اون بلند میشه،کیوت ترین و مظلوم ترین و قند عسل ترین شخصیت فیکه؟😨

پ.ن:کلیشه ها اگه با خلاقیت استفاده بشن میتونه لذت بخش باشه^-^

تا دقت های دیگر بدرود👋

من برم دقت بکنم.....

شنبه ۴ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۱۷ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

جررر آره

واقعا اون کای رو منم توییت زدم راجبش

خیلی تکراریو رواعصاب شده😂

حالا بعضی جاها واقعا لازمه😂😂😂
البته تو فیکای من(کودکان شب و مدرسه رویا)کای از اینکه جونگین صداش کنن به شدت بدش میاد و همیشه خودش رو کای معرفی میکرد💔
اما یادم نمیاد کای تو موتورسواران ماه خودشو چجور معرفی کرد:/

چقد حق بودن ایناااااااا

جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂

خیلییییی
😂😂😂😂😂😂

واییییی جرررررررررر حقیقت محض بودن همشوننننننننن خداییش اون ک میگف تو خواب چهره معصومانه دارن تو نود و نه درصد فیکا هستش

کلیشه ها حقیقتای محضن اصلا😂😂😂💔
انقدر داریم
برا روز اول فقط همینارو گذاشتم
من اصلا یه مدت فکر میکردم این جمله تو فیک نباشه اون فیک فیک محسوب نمیشه😂💔

همیشه هم مو ندارن اه...

نمیرنن...

اونی که گوه میرینههههههه ممنممممممممممم!!!

اون باتم لعنتی پشمکککک میرینههههههههه!!!

مینویسم برا کلیشه های امروز😂💔👌
حرص نخور ددی😂😂💔

این مورد که وسط جنگلم دیوار سبز شده رو من به چشم دیدم😂😂

حالا خوبه جنگل باز دوتا دونه درخت داره یه کم تنوع میشه😂😂

خیلی خوب بودن😂

 

از عجایب فن فیکشناس😂😂💔
خو اخه نمینویسه به درخت کوبوند که
مینویسه به دیوار پشت سرش:/
😂😂😂💙

ستی مرسی که این سایت رو زدی 😍

برای اولی فیک آیسی هارت که تو سایت ددی آپ میشه باتم خون آشامه 😍😐

دومی رو زیاد دقت نکردم 😐

سومی تو بیشتر فیکا هست اما اون موردی که گفتی تو کدوم فیک بود ؟😐

چهارمی هم تو بیشتر فیکا هست 😐😐

اما آخری من مثالی یادم نمیاد یکی مثال بزن 😐😐

من چرا نمیتونم ثبت نام کنم ؟

خواهشیات^-^
برا خودمم کودکان شب همینطوره ولی خو اکثرا همیشه تاپا خون آشامن😂
دومی خوراک فیک نویساس:)))
بذار نگم برات😂😂😂😂💔
آره یه جورایی بیش از حد تکراری شده
برا من تو خوابم اخم کردن😂😂😂😂💔
آخری اسماشونو یادم نیست:/
خیلی قدیم بودن منم از فیکی خوشم نیاد اسمش یادم نممونه
کلیشش رو مخ بود
من از چیزی خوشم نیاد همه چیش یادم میره ولی این کلیشش رو یادمه
فقطم مال فیکا نیست تو فیم و سریالا هم زیاد استفاده میشه
پ.ن:نمیدونم چرا
این بیان قاط زده نمیذاشت وارد پنلم بشم-_-

ستی من وقتی سومی رو خوندم یه چی یادم اومد 

دقت کردین همیشه دیواری که تاپ باتم رو بهش میکوبه سرده و باتم وقتی کمرش به دیوار میخوره هیسسسس میکشه 

واو
به این دقت نکرده بودم😂😂😂😂💔

واقعا دقت نکرده بودی ؟

من معمولا فیکا رو کامل نمیخونم جاهایی که مال کاپلیه که دوست ندارمو نمیخونم اما به این دقت کرده بودم 

راستی معمولا هم دیوارش مرمریه 

منظورم اینه که تو اکثرش هست ولی وقتی اینو مینوشتم یادم نبودش😂😂
عه واقعا؟؟الان یعنی فیکای منم نصفه میخونی؟؟😂
راستش تا حالا دیوار مرمری نخوندم*^*

آها

آره نصفه میخونم

فیک دریم استیج و این امکان نداره و اکسو پلاس رو نصفه میخونم 

فیک کاک بلاک ورژن یونمین جاهای ویکوک و نامجین و رزسو رو نمیخونم T_T

بیشتر شیچول و یونمین رو میخونم البته یونمینشم کامل نمیخونم اما شیچول رو کامل میخونم ( مطمئن نیستم ) 

فیک سیلور اند سیلک که چانبک و کایسو و کریسهو بود یه قسمت کریسهوش دیوار مرمری بود 

پس چی میخونی؟😂💔
کل فیکو که نمیخونی😂😂💔
عه آره الان که گفتی یادم افتاد....
خیلی وقت پیش خوندم یادم رفته بود....

آره کل فیکو نمیخونم 😂😐

فیک سیک بوی که تو سایت ددی هست من آخرین پارتی که برای اولین بار دیدمو خوندم چون خوشم اومد از اولش خوندم ❤___❤

خیلی خیلی خیلی کم پیش میاد که فیکی رو از اول بخونم

( تا حالا از اول نخوندم اگرم خونده باشم یادم نمیاد ) 

اگه یادم اومد بهت میگم 

 

واو که اینطور....
ممنونم^-^

ستی حالا که فکر میکنم یادم میاد حتی سیک بوی هم کامل نمیخوندم 😐

تو دیگه نوبری:)
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۱۶ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

برعکس این دوست عزیزمون ک فیک و کامل نمیخونن...

من تا تیزر و اسپویل و افتراستوری و خود فیکو کاامللل سرو(صرو؟سرو؟) نکنم آروم نمیگیگیرم😂🌹

حتی چرت ترین و ابکی ترین فیکارو هم کامل میخونم...

ینی الان هرژانر و کاپلی بگی من خوندم😂

 

بله شمارو میشناسم😂🌹
سرو درسته:)
نه من فیکای چرت رو کامل نخوندم*^*
احسنت😂🌹
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۱۲ 𝒘𝒆𝒊 𝒘𝒖𝒙𝒊𝒂𝒏

حیح😂🌹

مخصوصا اون تیزرای دریم استیج

خیلی خوب بودن

با تیزرای دزیره

هنوز بعضیا واسش فتوتیزر میزنن

عه

چاکرم😂🌹

هق:')
خوشحالم دوسشون داشتی^-^
آره فیکای معروف و محبوب همینجورین
من تازه برای سیلور اند سیلک میم هم دیدم😂

همه میگن نوبرم 😂

ستی فیک دریم استیج و اکسو پلاس و این امکان نداره رو صبر میکنم تا فول بشه بعدش میخونم البته نصفه ! شاید همون چند صفحه آخرشو بخونم 😂

فعلا از فیکات فقط کاک بلاک رو میخوام بخونم 😉

مدیونی اگه فکر کنی چون عاشق کاپل شیچول شدم و عکسای پوسترمو آماده کردم که وقتی امتحانام تموم شد پوسترو درست کنم 😐😓

ستی یه سوال چجوری اسمتو انتخاب کردی الان من فقط چون اسمی برای خودم و فیکم انتخاب نکردم نوشتنو شروع نکردم 😭

بلد نیستم اسم بزارم 😓

کمکم کن 😭😩

هستی واقعا😂😂
دیگه شناختمت نوپرابلم😂😂
امیدوارم دوسش داشته باشی:)
نه فکر نمیکنم😂😂😂باز خوبه تو صبر میکنی من که همه پوسترامو دوران امتحانا دارم درست میکنم:/یه عالمه هم ایده اومده تو مغزم-_-
خب ببین اول باید برای اسم انتخاب کردن بدونی میخوای اسم نویسندگیت تو چه محدوده ای باشه؟؟مثلا میخوای اسم خودت باشه؟؟یا اسم مورد علاقت؟؟من یه دورانی میخواستم اسم نویسندگیمو بذارم ستایش ولی بعد بیخیال شدم و گفتم خب ستایش رو مخفف کنی میشه ستی و به ستیا و ستاره هم میگن ستی پس برا راحتیم ستاره رو انتخاب کردم و از اونجایی که خالی نمیشد گذاشتم ستاره و ماه:)
اگه به اساطیر یونانی علاقه داری میتونی از اونا استفاده کنی یا هر چیز دیگه ای مثل اسم سیاره ها یا حتی یه اسم انگلیسی با یه معنی ججالب تازه باید بدونی میخوای اسمت یه اسم کیوت طور باشه یا پر جذبه یا حتی احساسی؟
برای اسم فیک هم از اونجایی که اول از اسم شروع میکنم نوشتنمو(یعنی اول یه اسنم انتخاب میکنم بعد فیک مینویسم)توش حرفه ایم.اسم فیکت نباید تکراری باشه یه چیز جدید همیشه بهتره^-^
میخوای یه خلاصه از فیکت و کاپلاش با یانراشو بگو شاید بتونم بهت کمک کنم چون تو اسم گذاشتن برا نوشته ها حرفه ایم
به جرات میتونم بگم اسم انتخاب کردن برای نوشته هام یکی از نقاط قوتمه:)
دیگه اسمی خلاقانه تر از کاک بلاک سراغ داری؟😂😂😂

نوبرابلم یعنی چی ؟ 😂

من آدم پیچیده و غیر قابل پیش بینی ام 

اگه تو کاک بلاک فقط هیچول رو حرص بدی اونم دیگه ادامه نمیدم 😐😓

منم یه عالمه ایده تو ذهنمه 😩

فقط کافیه برم مانهوا یا منهوا بخونم دیگه ایده فوران میکنه 😂

اسم من مخفف نمیشه کلا اسمم سه حرفه 😓

آها وقتی امتحانام تموم شد دنبال اسم میگردم

میخوام هر سه تاش باشه 😂

یه اسم همه چی تموم 😂

ژانرای اولین فیکم عاشقانه ، شاید اسمات ، یکم کمدی ، امگا ورس 

فعلا همینا اگه ژانری بهش اضافه کردم میگم 

خوش به حالت 😩

من استعدادی ندارم 😭

خلاقانه تر از کاک بلاک بین فیکات سراغ ندارم 😂

اما اسم خلاقانه تر از کاک بلاک سیک بوی ❤___❤

من عاشق سیک بویم 😍🔥

یعنی مشکلی نیست^-^
نه باو همه رو یه دور حرص میدم عدالت رعایت شه😂😂😂فقط یه نمور جین بیشتر از بقیه حرص میخوره...
هق ایده ها بعضی وقتا انقدر زیادن حس میکنم سرم منفجر میشه:))))))

وای آره😂😂😂
عاو که اینطور
خو همه رو میخوای باید قشنگ بگردی😂😂
واو امگاورس*^*
عزیزم اونجور نگو همه همچین استعدادی دارن تموم آدما فقط باید پیداش کنن تو فکر میکنی چجوری این همه زبان تو سرتاسر دنیا به وجود اومده؟؟یه عالمه آدم مثل ما برای چیزای مختلف یکم دهنشونو تکوندادن و بعدش یه زبان اختراع کردن اسم انتخاب کردن که کاری نداره فقط چون اولین فیکته سرش استرس داری که کاملا قابل درکه اگه بدونی اولین اسمایی که برای نویسندگیم انتخاب کرده بودم چقدر چرت بودن-_-
یاه یاه بلی😂
میدونم یه عالمه فیک قشنگ هست که فیکای من به گرد پاشونم نمیرسه منظورم بین فیکای خودم بود^-^
وسوسه میکنیم بخونمش....
در مورد فیکت کاپلاش چیه؟
دقیقا 😩
آره بعد امتحانا میگردم
امگاورس دوست داری ؟
ممنونم
من خوب بلدم نویسنده ها رو وسوسه کنم 😎😂
تو سایت فیکات هم در مورد این کامنت فرستادم
چرا میخوای اسپویل کنم ؟ 😂😂
با توجه به اسمم و کامنتام میفهمی چه کاپلاییه 😂🙌
منم کمکت میکنم^-^
آره حرفه ایم هستی😂😂
گفتن کاپل ها اسپویله؟*^*
خو من فقط میتونم یونمین و شیچول رو حدس بزنم😂😂😂😂😂😂
راستش فقط چون فکر کردم برا پیدا کردن اسم فیکت کمک میخوای پرسیدم اگه نمیخوای که هیچی^-^

ممنون که میخوای کمک کنی ^-^

اسم خدایان یونان رو خوندم نمیخوام از اسمشون استفاده کنم

حالا فهمیدم یکی از استعدادام چیه اینه که میتونم نویسنده ها رو وسوسه کنم 😂

نمیدنم اسپویل نیست ؟ 😂

آره این دو تا که تو همه ی فیکام به احتمال خیلی خیلی زیاد هستن ❤_❤

تقریبا چهار تا کاپل مینویسم 

دو تا شو که فهمیدی 

اون یکیش شاید نامجین باشه

آخری رو نمیگم

ممنون 💖

چرا کمکتو نخوام ؟ 😳😆

خب حالا ژانر ها و کاپلا رو گفتم 

چه اسمی بزارم ؟

خواهش عزیزم^-^
اوکی
خیلیم عالی😂😂😂
نه باو خیلیا به خاطر کاپل ژانر انتخاب میکنن و اگه مورد علاقشون نباشه و شروع به خوندن کنن بعدا وسط راه نصفه ول میکنن
*^*
من عاشق نامجینمممممممممممممممممممممممممممممم تیخبذرتشیدرخذحهیسدحذسحبذحهتسیذرحهد*^*
خلاصه رو نگفتی که دلبندم😂😂
تو بگو من برای اینکه برای بقیه اسپویل نشه سانسورش میکنم^-^
خو برای اسم فیکت میخوای کوتاه باشه مثلا در حد دو کلمه یا یه جمله مانند؟؟میخوای اسم فیکت سوالی باشه یا نه؟؟
مثلا یه فیکه هست اسمش "من؟عشق؟نه؟؟"
برای اسم فیک جمله ای"هرمس یا بکهیون؟؟؟مسئله این است"
اسمای تک کلمه ای هم زیاد هست
در مورد یه سری اسمای خاص
تو فیکت کاپل یونمین اصلی تره یا همه کاپلا اندازه هم نقش دارن؟؟اگه یه کاپل اصلی تره میتونی تمرکزتو بذاری رو اون کاپل اگه نه میتونی چیزای دیگه رو امتحان کنی
اسمایی که باید ازشون دوری کنی اسمای تکراری این که دور کلمه عشق و نفرت میچرخن مثل "من عاشقتم" که میتونم شرط ببندم کم کم 10 فیک با این اسم هست*-*
"من ازت متنفرم" هم یه مدت جالب بود ولی الان بازم تعداد فیکایی با این اسم زیاد شده
اگه عاشقانه فیکتت زیاده میتونی از نماد های عشق با ترکیب با ژانر امگاورس استفاده کنی
مهمترین چیزی که باید بدونی اینه که اسم فیکت رو بعدا بتونی یه جوری تو فیکت بگنجونی و اسم فیک یه توضیح کامل و خلاصه از کل روند فیک،یا حداقل یه خلاصه چند کلمه ای از پایان فیکت باشه
مثلا برای من فیک "کودکان شب" تو اکثر جمله هاش بود یا "کاک بلاک" که کلا شخصیت اول فیکه در مورد "تو سهون من نیستی" هم اسم زمر مهم توی فیک بود پس معلوم بود این برای فیک منه.
اسمای زیادی هست که بتونی روی فیکت بذاری*^*
میخوای کلمه هایی مثل آلفا و امگا تو اسم فیکت باشه یا نه؟؟
جواب اینارو بگو با خلاصه بهت اسم پیشنهاد میدم خودت بینشون انتخاب کن^-^

البته شاید بازم کاپل اضافه کنم 

واو^-^
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ** ***** ****** ** *

*** **** ******* * ***

**** ***** ** *** ** ** **** ****** ****** ******* *

** *** * ***** ****** ** ** ****** ******* 

**** ***** * **** ** ****** ***** *** ** ***** ****** **** *

***** * *** ***** ** *** ** **** *** * ******** ** ***** **** ***** ** **** ***** *** ** *** ** *** **** ** ** ******* *** **** 

***** **** *** **** ** ** ******* **** ***** *** ******* ****** ** **** ******* ****** *** *** ** **** **** *** ** **** *** *** ***** ** ****** ***** ** *** ** ****** *** 

****** ****** *** ***

*** *** *

***** *** ***** ** ***** ***** **** *** ***** ****

** ****** ***** **** **** ** *** **** ** ****** ****** **** *** * ** ****** ***** **** 

*** ***** *** **** 

***** ** *** *** ****** ****** ** ****** **** *** **** *** *** **** ** *** ***** * ***** ** ***** *** *

***** **** **** ****** ** **** **** ** ** ***** ***** ******

*** *** ** ** ***** ***** ***** *** ***** *** ***** **** * **** **** **** * ****** ****** *** ***** ******* ***** ******* 

** **** *** ***** ** *** *** ***** *

*** **** **** ** ***** ** ***** ***** ** *** * ****** *** *** ***** ** *** *** ***** 

** *** ****** * *** * ***** ****** ****** ** ****** ****** 

** ** **** ******* *** **** **** **** ***** 

** ***** ***** 

******* **** **** *** **** ** ******* 

** ******* **** **** ** **** ** *** **** 

** **** ******* **** 

**** *** * 

**** ** ***** ****** ** *

یس عاشق نامجینم:)))
نامرد😂😂
خب برای خلاصش میتونی اینجوری بگی
دوتا امگای پسر که بنا به یه سری دلایل خیلی وقته به عنوان دوتا دختر زندگی میکنن و حالا بعد از گذشت 13 سال،به کره میان تا به پدر و مادرشون کمک کنن.مثل هر بچه دیگه ای که خونوادشو دوست داره و نمیخواد از دستش بگیره اونا هم از هر روشی استفاده میکنن تا بتونن با شرکتای قدرتمندی قرارداد ببندن و جلوی ورشکستگی شرکت پدرشون رو بگیرن.وقتی اوضاع داشت خوب پیش می رفت و اونا بابت خوش شانس بودنش خدا رو شکر میکردن،یه اتفاق غیر منتظره افتاد!!
درگیری ذهنی اونا الان از "چی به سر شرکت بابامون میاد؟" به "چی به سر خودمون میاد؟" تغییر کرده بود.
اما سوالی که برای بقیه پیش میاد اینه که "اون اتفاق یه خوش شانسیه یا بد شانسی؟؟؟"
این میتونه یه خلاصه برای فیکت باشه بدون اسم بردن^-^
نمیدونم خوشت اومد یا نه چون داستان تو ذهن توعه و شاید خودت بهتر بتونی بنویسی:)
بله تو رو میشناسم😂😂
ام نمیدونم اسمش چیه؟
کلشو سانسور کردم*^*
ببین در مورد اسم با توجه به خلصه ای که نوشتم اسم "خوش شانسی یا بد شانسی" بهش میخوره
با توجه به مال خودت "عملیات فرار از ورشکستگی"(این یکی یه جور اسم طنزه که فضای فیکم میتونه خوب نشون بده😂)
میخواستم "من دختر نیستم" رو هم پیشنهاد بدم که گفتی نمیخوای جمله ای باشه
"بازگشت به کره"(اینو اگه انتخاب کردی بگو یکم خلاصتو تغییر بدم)
فعلا همینا به ذهنم رسید بعدا اگه بازم چیزی به ذهنم رسید بهت میگم^-^

ستی من خیلی مظلومم  😭

چون تازه یه کیپاپر شدم چند ماهی میشه 😭

بخاطر همین هیچ برنامه ای ندارم که استریم بزنم 😭

دارم دق میکنم 😭😩

تو سایت یادته گفتم گوشی بابام خراب شد ؟

امروز یه گوشی جدید خرید 

هق وقتی برنامه هاشو دیدم فهمیدم اسپاتیفای هم داره 

هر چقدر گفتم بزار اکانت توش داشته باشم نزاشت مامانو بابام گفتن برام مناسب نیست 😭 ( جالبه هیچ کدومشون نمیدونن اسپاتیفای چیه 😐🔪 )

مامان و بابام گفتن وقتی به سن قانونی برسم برام گوشی میخرن 😭

من ۱۴ سالمه باید چهار سال صبر کنم 😭

این بی رحمیه 😭

من چه کیپاپری هستم که هیچ کاری نمیتونم بکنم 😭

هق .. هق ...

فکر کنم این اولین کامنتیه که برات میفرستم که انقدر غمگینه 😭

الهی:(
عزیزم اگه در توانت بود استریم بزن لازم نیست به خودت سخت بگیری:((
خودتو ناراحت نکن😭😭
اوهوم
وا مگه اسپاتیفای چی داره؟؟:/(خو بهشون بگو برای گوش دادن آهنگه)
هنوزم بقیه به سن قانونی گوشی 18عه باور دارن؟؟
عزیزم گریه نکن😭😭😭
لب تاب یا کامپیوتر نداری؟؟
با لب تاب و کامپیوتر هم میتونی استریم بزنی تو یوتیوب(اسپاتیفای کار نکردم بلد نیستم)
آره😭😭😭
خودتو ناراحت نکن لازم نیست به خودت سخت بگیری خیلیا هستن با وجود داشتن امکانات این کارارو نمیکنن اونا باید عذاب وجدان بگیرن:(

هق ...

ستیییییی .......

آره مامان بابای من اعتقاد دارن

عمم هم برای دخترش وقتی به سن قانونی رسید گوشی خرید 

ممنون 

ناراحت نکن خودتو:(((
هعی
من که با پول خودم گوشی خریدم
قبلشم گوشی های قبلی مامان بابامو میگرفتم
البته من کلاس میرفتم و از کلاس سوم خودم میرفتم و میومدم و برای همین مششکلی نداشت
ولی خب الان با گوشی داشتنم مشکل دارن-_-

گفتم اسپاتیفای برای چیه اما قبول نکردن 😭

از نظرشون لب تاب هم برای بزرگتراست 😭

کامپیوتر دارم اما بابام ازش استفاده میکنه 😭

اما مامانم گفته وقتی گوشیشو عوض کنه میزاره من از گوشیش استفاده کنم 

منه بیچاره تو امتحانام حق ندارم چیزی دانلود کنم 😭

بعد میگن دوره ی ما بچه ها حرف گوش کن نیستن خب تقصیر پدر مادرا هم هست که انقدر سخت میگیرن 😭

:(((
لب تاب چرا دیگه؟؟
خو بابات استفاده کنه مگه چیه؟؟
خو خوبه
منم یه دورانی از گوشی قبلی مامان بابام استفاده میکردم
:((((
وای آره دقیقاااا

😂😂

مگه تقصیر منه که زیاد نامجین دوست ندارم 😂

دوست دارما اما تو فیک زیاد نقش براشون نمینویسم 💔😂

تازه تنها کاپلی که براش اسمات نمیخوام بنویسم نامجینه 💔😂

خلاصه ای که گفتی قشنگ بود اما یه جاهاشو باید تغییر بدم 

بهت که گفتم آدم غیر قبل پیش بینی ام 😂

ممنون که سانسور کردی 

خوش شانسی یا بد شانسی به فیکه نمیخوره 

چون من منهوا رو دارم میخونم و دنبالش میکنم این بهش نمیاد 

من تو طنز نوشتن خوب نیستم 

نه اصلا خودشون نمیگن که دخترن 

هیچکدومش نمیخوره 

ستی پیکس آرت برام دانلود نشد پیکس کیت هم دانلود نشد 

برنامه ی دیگه ای سراغ نداری ؟

ستی یه چیز بگم شاید باورت نشه من رده های گرگارو نمیدونم 

چند تا اسم دیگه لطفا پیشنهاد بده 

دارم از بی اسمی میمیرم

دیروز یه ایده ی جدید اومد تو ذهنم

خودم از ایدم شاخ دراوردم  قشنگ این جمله ها تو ذهنم مرور میشد :

« بابا من دیگه کیم ؟ چقده خفنم ! خداااااااا ! اوه مای گاد منو این ایده ها ؟ »

ستی الان چند تا اسم به ذهنم اومد « مدیر عاملان کره » چطوره یا مدیر عاملان کره ای ؟ یا قدرتمند ترین مدیرعاملان کره ؟ 

من خودم این آخری رو خیلی دوست دارم 🙌🙋

نه تقصیر تو نیست همونطور که تقصیر من نیست زیاد دوست دارم💔😂
اسمات مهم نی من خودم خیلی اسمات دوست ندارم
معلومه باید تغییرش بدی به هر حال فیک خودته خودت میدونی تو ذهنت چی میگذره
خواهشیات
حقیقتا به جز این دوتا نه
هیچ برنامه ای نمیشناسم*^*
چرا باورم نشه خیلیا نمیدونن.ببین اول آلفا بعد بتا بعد امگا ولی خب خیلیا بتاها رو تو فیکاشون نمیارن امگاورس انتخابیه
ام خو چیز خاصی به ذهنم نمیرسه الان
فردا امتحان دارم.....
حالا بعدش اگه به ذهنم رسید چشم
ایده ها همینن💔😂
اوهوم جالبه و جدید:)
اگه به فیکت میخوره همینو بذار

منم بهشون گفتم از فردا میرم کار میکنم پول درمیارم منت شما رو نمیکشم 😂😐

هی ....

آشنا جایی داری برای کار ؟ 😐

من به غیر از کلاس اولم که مدرسه نزدیک بود بقیه ی سالا سرویس داشتم

آخه بابام از ورد استفاده میکنه

منم زیاد اسمات دوست ندارم اما میخوام امتحان کنم

برای پوستر از ددی پرسیدم گفت فوتو گراید 

میدونم اول آلفاعه بعد امگا منظورم اینه که اخلاقیات و چیزایی مثل دوره هیت و رات و چه میدونم چیزای دیگش درست نمیدونم

ممنون

وای ستی اگه بهت بگم چه جوری ایده جدید به ذهنم میاد باورت نمیشه 😂

مثلا هفته پیش تو اتاق آبجیم داشتم صبحونه میخوردم ( چون بابابزرگم مرده امکان داره خونه ی ما مراسم ها رو بگیرن بخاطر همین تلویزیون رو بردیم اتاق ابجیم چند روز دیگه چهلم بابابزرگمه) تلویزیون روشن بود شبکه پویا داشت برنامه کودک نشون میداد منم یه لحظه حواسم پرت شد برنامه رو دیدم بعدش یه ایده خفن به ذهنم رسید 😓

یکی دیگش چند شب پیش شبکه آی فیلم داشت لحظه گرگ و میش رو نشون میداد منم نگاه میکردم که یه ایده جدید به ذهنم اومد ستی فکر کن انقدر رفته بودم تو حس نقشی که داشتم تصور میکردم که حتی به جای نقشه گریه کردم ( نقشی که برای فیک تصور میکردم ) 😂😐

یعنی گاهی اوقات از چیزایی که بهم الهام میشه خندم میگیره 😂

دو تا امتحانم مونده تا تموم بشه 

واقعا جالبه و جدیده ؟ 😍

آره خیلی بهش میخوره 😍

همینو میزارم 😳

راستی ستی چجوری انگلیسیشو بفهمم من انگلیسیم اونقدر خوب نیست 

هنوزم اسمی برای خودم پیدا نکردم

جرررر😂😂😂😂😂
نه والا*^*
هوم نه من از کلاس دوم سوم خودم با واحد میرفتم میومدم
اها اوکی.برا منم استفاده میکنن ولی من خوب بلدم چطور قایم کنم همه چی رو😂
اره خب به هر حال ددی بیشتر تجربه داره*^*
اها از اون لحاظ
خب من قراره یه بوک در مورد ژانرا بزنم اگه خواستی میتوین اون رو بخونی ولی ار اونجایی که معلوم نیست کی بشه الان برات در حد مبتدی میگم ببین آلفاها اصولا خشک و مغرور و سردن و به امگاها اهمیت نمیدن(این معمولا اینجوریه وگرنه همیشه اینجوری نیست)و رات میشن یعنی تو یه دوره ای هی میخوان صحنه اسمات برن با امگا و امگاها که باردار میشن(البته نه تو همه فیکا)اصولا خیی مطلوم و کیوت و گوگولین و هیت میشن یعنی همش میخوان صحنه اسمات برن با آلفا*^*
چجوری مگه😂
عه خدا بیامرزدش:(
عادیه عزیزم همه اینجوری میشن^-^
من با دیدن یه کلمه کاک بلاک تو وبتون امگا لیدر نیم یه فیک 70 پارته به ذهنم رسید😂
دقیقا😂
اوهوم^-^
تا حالا همچین اسمی رو برای فیکا نشنیدم
تو گوگل بزن ترجمه شه

ستی نوشتی اسمات دوست نداری 

پس چی تو فیکا دوست داری ؟ 

اوم خب شخصا عاشق هیجانم و تا یه حدیم طنز:)

ستی یه چیز میخوام بگم 

نامجین رو میخوام بردارم 😂

به جاش کوکجین بنویسم 😂

البته هنوز معلوم نیست کدوم رو مینویسم 

اوکی هر جور خودت راحتی^-^

نامجین رو برنمیدارم 😂

از بی تی اس فقط کوک تو فیکم نیست ( دلیل داره )

من هیجانی زیاد دوست ندارم

طنز نوشتنم خوب نیست

 

هر کار دوست داری بکن فیک خودته دلبندم😂😂😂
عه؟
هوم هر کسی یه سلیقه ای داره^-^

اشتباه گفتم اصلش اینه که تهیونگ و کوک نیستن 

اها
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
این سایت صرفا جهت به اشتراک گذاشتن لحظات فان فن فیکشن ها و یا دیالوگ های احساسیه*^*
همچنین یه سری نکته اضافی برای بهتر نوشتن=)
بیاید دور هم خوش باشیم^-^💙💖
کلمات کلیدی
نظرات جدید^-^
پست های جدید^-^
محبوب ترین پست ها*^*
پربیننده ترین پست ها*^*
مطالب پربحث تر
نویسندگان
موضوعات
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan